تخطى إلى المحتوى
الرئيسية » حب وعذاب اول رواية بقلمى روايات

حب وعذاب اول رواية بقلمى روايات 2024.

حب وعذاب اول رواية بقلمى

خليجية

هذة رواية حقيقية
ابطال الرواية شاب يدعة خالد وجميل ليلى
اسيبكم مع الرواية
كان فى راجل ومرتة وعندهم ولديين الاكبر خالد والاصغر جميل
ابوهم قال الى امهم جميل يروح المدرسة يتعلم اما خالد يروح معاية الشغل
واعلم خالد العمل والتجارة فى كل شىء
على فكرة ابوه قال يروح جميل المدرسة علشان جميل كان وسيم
ما اطول عليكوم كبر خالد وجميل وكبرت الام وكبر الاب ومحتاج حد ير اعيهم
ابو خالد قال لام خالد انت كبرتى ومحتاجة حد يرعاكى قالت يعنى اية
قال نجوز خالد ومراتة ترعانة وتحدمنة
اعجبت ام خالد بالفكرة

لما جى خالد من العمل امة ببتسامة قالت ليةاحنا عاوزين نجوزك ايه رايك

ياترى خالد هيوافق على الجوازولا هيرفض

بصو يا حبيبى
خالد شاف امة كبرت وابوة كبر وقال هما تعبوا معاية وانا واخويا جميل
قال لما اريحهم ووافق على الجواز علشان امة وابوه يرضيهم باقى ايامهم
وتجوز خالد من شابة اسمها ليلى كانت جميلة وخالد كان بيحب ابوه وامة
كتييييييير ومكنش يخالف امة ولاابوه فى اى شىء
عد اسبوع والتانى والتالت وهما عيشيين فى حب وسعادة وانبصاط
وفجاء مرض الاب مرض شديد ولاكن القدر والعناية الالهية شائت ان ابو
خالد يموت وفضلت الام وحيدة بعد ابو خالد ممات
احزنتكم حبايبى لاكن سمحونى كتييييييييير
تابع
خلص جميل الجامعة وراح البيت عندخالد وامة وليلى
جميل متعلم وسيم شاب كل امزاية الحلوة كانت فية
وشاء القدر ان ام خالد وجميل تمرض مرض شديد
وراحت الى الذى لايغفل ولا ينام راحت الى خالقها
وفضل خالد فى البيت وجميل وليلى
ياترى ياحلووووووووووين اية الا حصل بين خالد
وجميل وليلى

تابعونى علشان تعرفوا ايه جارى وايه الى هيكون معاهم

طبعن عرفين خالد كان ماسك كل شىء فى البيت والعمل
وعارف كل شىء
فخالد كان عندة حقل كبير وطبعن عارفيين ان الحقل كان لازم
يتروى من المياه فكان بيسهر خالد فى الحقل اى
(العمل ) خالد خالد كان بيحب جميل كتييييييييييييييير
فكان خالد بيسيب اخوه جميل فى البيت
خدوا بالكم واصحوا معاية شوية
خالد كان يروى الحقل وليلى فى البيت وجميل كان فى البيت
عارفيين اية حصل اية ياحبايبى بين جميل وليلى
تبعونى
طبعن جميل فى البيت وليلى
عايزة اقول شىء ان موضوع السهر كان بيتكرر
كتير فى الحقل اى العمل
كانت ليلى سهرانة والشيطان معها
كانت ليلىعينة وقلبها بيبص على جميل
وقلبها حب جميل وعشقت جميل بجنون
وكانت بتعمل لية اغرات كتير وجميل علشان كان بيحب الله
قبل كل شىء وكان بيحب اخوه خالد كتيييييييييييييييييييييير
وعرفيين جميل الابن المتربى الخجول الطيب بيحب خالد ازاى
خالد كان بايت برة وليلى كانت فى البيت جميل كان فى البيت
عاوزين تعرفو اية الى حصل هل جميل يستسلم لليلى
ويخون اخوه خالد
تابعونى
فضلت ليلى تحاول مع جميل بكل الاحوالوالطرق ان
تخلى جميل يعمل الرزيلة لاكن جميل كان بيحب الله اولا
وخالد اخوه اقرئو معاية جميل قال لليلى ايه
بصى يابنت الناس خالد اخويه وات اختى مش ممكن
اخون اخويةولا اغضب الله عز وجل
علشان ارضى شهوتك واشبع غرورك يا اختى
سمعانى مليح وحطي كل الكلام دة فى عقلك
وانا مش هخون خالد ابدا
شوفو رد ليلى كان ايه

تابعونننننننننننننننننننننننى

خالد روح البيت ليلى لم جميل رفض عمل الرزيله
معها خافت يكون جميل يقول لخالد
راحت وهى فى البيت شدة القميص النوم وقطعت القميص
وجرحت جسمها
شوفوا ليلى قالت ايه لخالد على جميل
وانت بايت برة جى جميل وعرض عليه ان افعل الرزلة
ولاكن خفت الله وخفت على شرفك ياخالد يا حبيبى
رد فعل خالد كان اية

خالد راح لجميل وقا تخون اخوك وهو مش موجود
وانااستئمنتك على بيتى وزوجتى ليلى
جميل لالالالالالالالالالالالالالالا يا اخوية انت عارفن زين
انا مممكن اعمل كده
قال خالد اية الحل الان
جميل عاوز اقلك شىء انا اخوك وانت اخوية والى هتعملو
انا راضى بية
خالد هيعمل مع جميل ايه
تابعونى وهتعرفو البقية

خالد بعد ما طرد جميل من البيت جميل سافر وساب البيت والبلد
كلها وراح يدور على عمل فى مكان امن بعيد عن البلد الى فيه ليلى
اشتغل وربنا كرمه فى شركة كبيرة وعلشان هو كان بيعمل ضمير كا يخاف الله
وشاف بنت جميلة فى الشركة وحبها وهى كمان حبتو
واتفو على الزواج
عارين البنت طلعت بنت مين

بنت صاحب الشركة وكان ابوه مبسوط بجميل كتير
كان صاحب الشركة بحب جميل ومسك جميل ك شى فى الشركة
وعاش جميل مبسط وربنا رزق جميل باولد وبنت
نروح نشوف ليلى مرت خالد وخالد عملين ايه مع بعض
ماشى ماشى

الوسوم:

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.